En nål, En borr, Tio minuter, Smärta.

Kom precis hem ifrån tandläkaren. Lagade ett hål, fick bedövning. Så nu sitter jag här med halva käften helt bortdomnad och ser ut som någon.. ja.. jag vet inte vad. Invalid ser jag ut att vara iallafall, och vi ska inte ens tala om hur det låter eller ser ut när jag pratar. Åh gode gud. Jag tror jag gömmer mig bakom datorskärmen tills bedövningen släppt :P
Det är så sjukt pinsamt att gå ut i väntrummet efter att man har lagat ett hål, halva käften hänger ju på en, och man har ännu inte vant sig vid att halva ens mun inte rör sig som man vill att den ska, haha, ja.. ni kan ju tänka er själva hur det ser ut. Alla stirrar liksom på en, som om man vore en muterad varelse eller något :P
Weeelll, det är väl sådant man får ta om man inte sköter sina tänder! xD Fast, jag är ganska duktig med att borsta tänderna faktiskt. Använder dock aldrig flourskölj eller tandtråd, men vem gör det? Gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0