Gone fishing, bbl.

Befinner mig i någon sorts "svacka" just nu. Därav dålig uppdatering i bloggen.
På tisdag kommer jag börja blogga igen, förhoppningsvis. Så himla mycket som händer i mitt liv just nu, men jag vill inte prata om det. Jag vill inte väcka en massa förhoppningar och höra en massa "lycka till" eller "åh, grattis!"... Inte än iallafall.

Iallafall.. Just nu sitter jag här hemma och är förkyld som en åsna... om nu åsnor kan vara förkylda det är en annan fråga, men ni förstår vad jag menar. Har suttit och nyst precis hela dagen, snart tror jag att jag nyser ut min hjärna genom näsan. Kan man det tro? Förstår inte varför jag ska hålla på och nysa hela tiden, börjar nästan tro att min hjärna förväxlar min piercing med något skit i näsan som den vill ha ut? hahaha xD uhm?
Någon som kan ge mig ett anti-nys tips? ^^


Hittade btw världens tuffaste chop-sticks precis. Funderar seriöst på att köpa mig ett par, inte för att jag är något fan av star wars direkt, men ändå!





Finns att köpa här



Jaja, nu ska jag äta upp min glass+jordgubbar och försöka värva mario kart på 150 cc, haha! xD

Vi hörs nästa tisdag, förhoppningsvis.

PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: thea

man får ha en svacka då och då, :)

men välkommen tillbaka, eller ja på tisdag då, om det blir som du tänkt dig.

jag tror alldeles säkert att åsnor kan vara sådär förkylda som du verkar va:p



till och med jag skulle vilja ha såna chop-sticks, dom gröna!! haha.

heja heja på mario kart, fasen va längesen man körde de. jag var ALLTID peach när jag körde de, haha:p

ha de bra!

2010-02-20 @ 10:58:22
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0