Mobilsmycke?

Jag ångrade mig, orkar inte spela mario kart. Inte ännu :P Måste blogga av mig lite först! haha :P
Som ni kanske minns fick jag en ny mobil i födelsedagspresent, men jag har fortfarande inte hittat något fint mobilsmycke till den. Jag vet att vissa av er tycker att det är onödigt med mobilsmycken, men det blir så himla mycket lättare att hitta den i väskan när allt inte bara är svart! :P
Det är likadant med mina kläder, 90% av min garderob består av svarta kläder, viket gör det nästintill omöjligt att hitta det man vill :P haha.

Aja, hur som helst hittade jag massa fina mobilsmycken på strapyaworld som jag funderar på att beställa hem. Viket tycker ni jag ska köpa?


1. Kamera, Pris: 10,90 USD - Skriker ju Diana, jag vill ha den i silver. Fast, den är på gränsen till trist.




2. Spegel "gothic lolita" Pris: 3,70 USD - Så himla snygg, OCH praktisk! Segel och mobilsmycke i ett, tummen upp för det!



3.  Spegel "Lolipop" Pris: 5,60 USD - Sjukt söt + spegel = tummen upp, upp, upp! ^^



4. Dödskalle bling, Pris: 11,70 USD - Lite tuffare modell, men fortfarande helt i min stil. Ge mig!




5. Hello kitty "Kokeshi doll" Pris: 5,80 USD
- Ni trodde väl inte att jag skulle glömma bort Hello kitty? hah :P Här är hon lite extra fin och i form av en "Kokeshi Doll".




6. Hello Kitty "Rocker" Pris: 6.40 USD - Jag tror att en del av mitt hjärta smälte sönder när jag fick syn på denna fullkomligt underbara skapelse, haha! Det praktiskt taget står "KÖP MIG DIANA, KÖP MIG!" i pannan på stackars kitty.. Hm..



7. Tokidoki Hello Kitty Pris: 21.00 USD - Supersött mobilsmycke i form av hello kitty ifrån Tokidoki. Lite väl dyrt för ett mobilsmycke, men superfint!




Det var allt jag hade... for now! haha. Vilken tyckte ni bäst om? :)
Finns massa fler som också är jättefina på strapyaworld, så klicka in där och kolla vettja! :)


NU ska jag spela mario kart! ^^

Puss och godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Huyen

lollipop tkr jag bäst om :) gillar såna saker som ser ätbart ut XDDD

det har kommit en ny teckning och filmtips på våran blogg, kika in gärna <3

2010-02-21 @ 01:53:31
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: thea

jag borde egentligen skaffa mig ett mobilsmycke, är nämligen expert på att inte hitta igen mobilen i väskan osv.

fast iofs kan jag börja leta mobilen medan jag håller i den och pratar, så frågan är om de skulle hjälpa så mycket? :p haha.



sv: vindruvor är helt klart perfekt till fredagsmys, enda nackdelen är ju som att det tar slut så fort. men man får njuta medan det varar.



om the dark side har cookies så joinar jag dom också, haha:p

god damn it man måste vara peach ju! på nyår så började folk spela mario kart och jag satt och ropade till alla att dom skulle vara peach, alla ignorerade mig så jag fick ta tag i saken själv och vara peach. har inte kört de på flera år, men jodå de satt faktiskt i lite:p

2010-02-21 @ 03:19:52
URL: http://tthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0