Vad har jag gjort för att förtjäna det här?

Var hos den s k "frisören" idag.
Jag betalade 295 kr för att bli av med vart enda liten droppe självförtroende som fanns kvar i mig. Jag bad om en snedlugg, jag fick en sned lugg. Alltså en vanlig rak lugg som är sned. Jag bad om att bara få klippt topparna och spara på längden, hon klippte nästan en decimeter.
När jag sa att det inte blev som jag hade tänkt mig och jag ville ha snedlugg och inte vanlig lugg så säger hon "men den är ju sned!". Jävla idiot. Kokande av ilska och på bristningsgränsen betalar jag och går snabbt därifrån. Jag tar upp mobilen och ringer Dennis, samtidigt som jag gör allt för att försöka dölja min lugg med ena handen. Jag ber honom komma och möta mig fortare än kvickt och så fort vi möts slänger jag mig på honom och brister ut i tårar.
Ungefär så har min dag sett ut idag.. Jag kom hem, såg mig i spegeln, konstaterade att jag såg ut som en liten pojke, som Mowgli ungefär, från djungelboken. Eller som någon ifrån the beatles. Ännu en gång brast jag ut i tårar. Denna gången kunde jag bara inte sluta gråta, föll ner på golvet och grät tills tårarna tog slut. Dennis försökte trösta mig "det ser inte SÅ illa ut..." undrar vem han försökte lura, mig eller sig själv?
Så nu sitter jag här.. med universums fulaste frisyr och känner mig fulare än någonsin. Jag är ingen person som vanligtvis tycker att jag ser bra ut, självförtroende för mig existerar knappt, men det enda jag någonsin varit nöjd med på min kropp är mitt hår, och nu inte ens det. Tack, typ.



Jag varnar er, klipp er INTE på studio 36 i Herrljunga, ni kan göra det bättre själva hemma framför spegeln!




Work Work imorgon från 10 - 18.30. Fast jag vill knappt inte visa mig där. Funderar på att dra en påse över huvudet..



God natt.

Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Haha :) Så reagerar nästan de flesta ^^ hehehe



Du måste ju höra av dig när du kommer ner! Jag menar luggen är så berömd nu så måste kolla in den ;) hihi. Klart du får :) Det beror ju på när du kommer ner men vi kan ju hoppas att bebis hunnit komma ut då :) Fast även om den är ute så kan du få känna på magen ;) Hahahahaha. 0703763186 :)

Pusspuss

2010-03-07 @ 10:10:27
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Hörrudu snäckan !

Skulle du kuna ta bort min förra kommentar?

Man vet aldrig vilka sorters männsikor som får tag i numret ;)

Pusspuss

2010-03-10 @ 14:00:54
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Tack så mycket :)

2010-03-22 @ 18:52:40
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/
Postat av: D4\/0R

Bagface is cool :O

2010-03-22 @ 21:09:56
Postat av: readmymind

Åh, tråkigt att det blev så :(

2010-03-28 @ 19:32:41
URL: http://readmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0