Jag fick en blogg-award! haha ^^




Den som får denna award ska:
1. Kopiera awarden på sin blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden [ Thea]
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta!


Här kommer då 7 extremt intressanta fakta om mig:
  1. Jag ÄLSKAR att sova, det är nog det bästa som finns. Men max tio timmar! annars får jag huvudvärk. :S
  2. När jag har varit iväg någonstans (typ handlat) och jag sedan kommer hem så måste jag gå på toaletten, även om jag gick på toa precis innan jag åkte iväg. Hur sjukt är inte det? xD
  3. Jag är galet rädd för spindlar och insekter, börjar gråta och skrika och hoppa uppochner som en galning om jag ser en spindel eller ett kryp. Och jag får spader bara av att se spindelnät!
  4. Jag tycker rosetter och klänningar är det vackraste som finns!
  5. Min garderob består till 90% av tights och klänningar. De andra 10% är hoodtröjor och t-shirts.
  6. Jag är väldigt kreativ och konstnärlig av mig, jag älskar att sjunga, måla och pyssla. Så fort jag har tråkigt tar jag fram papper och penna och börjar rita, eller tar fram garn och börjar sticka, eller tar fram naglar och nagellack och börjat pilla med det. Eller så sätter jag igång och pysslar ihop något annat.
  7. När jag var liten drömde jag om att bli superkänd rockstjärna, Nu drömmer jag om att bli superkänd modefotograf istället. xD
Mycket intressant va?

De bloggar jag vill ge awarden till är:
Simone | Jessi | Vicki | Simone 2 | Emelie | Sandra | Chuck Bazz

Kommentarer
Postat av: Sandra Bond

Haha, aw!

2010-01-30 @ 00:55:29
URL: http://sandrabond.blogg.se/
Postat av: F & Kristall

grattis grattis !

2010-01-31 @ 23:08:56
URL: http://prinsessankristall.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

ÅÅÅÅÅÅÅH! THANX!!!! Har redan fått den av 2 andra ;D

2010-02-01 @ 02:03:22
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: emeliehjaertajonas

Jag?!

Ojojoj!

Ska jag nu komma på 7 intressanta saker om mig själv... Ojojoj... Det var/är inte det lättaste....



Hihi ;)

2010-02-01 @ 10:59:51
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0