Vettig-Veckan fortsätter!

Idag har jag varit riktigt duktig och gjort vettiga saker för andra dagen i rad! yay me!

Dagen började med att jag steg upp kl 07:45 för att göra mig i ordning och sedan fara iväg till Vårgårda där jag skulle på möte hos arbetsförmedlingen.
Eftersom jag är en sådan person som alltid vill vara ute i tid när det gäller sådana här viktiga saker kom jag dit en halvtimme innan jag skulle vara där, så jag passade på att handla lite mat på ica innan mötet började.
Efter att ha varit på arbetsförmedlingen, och lyssnat på min handläggare prata om ungdomsgaranti i en timme, åkte jag hem igen. Väl hemma så, hör och häpna, ställde jag mig och diskade! JA, du läste rätt, JAG DISKADE! hah :P FRIVILLIGT! jag tror jag har blivit sjuk eller nåt!
Efter det la jag mig i soffan och gosade med min lilla Peachie (min katt) och sedan fixade jag käk. Och nu sitter jag här. Har precis vaknat efter att ha sovit en stund i soffan, och snart ska jag sno datorn ifrån älsklingen och nörda lite Sims 3, heheh :D


På tisdag ska jag in till Göteborg, säger inte var eller varför än, för det går alltid dåligt då :P Går det bra får ni veta varför sen ^^




Nu ska jag gå och tjata på Dennis att jag vill ha hans dator. ^^

Ha det bäst allihopa!

Puss! :*




Kommentarer
Postat av: Huyen

neemen åhh va ullig du e X3

hoppas att du har en fin fredagsmys då :D

jag bjuder på en mysig teckning på bloggen, kommentera gärna <3

2010-01-29 @ 19:21:24
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad trevligt att åka till göteborg

2010-01-30 @ 11:41:49
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: S A N N A

SV: Härligt! :) jodå det funkar, är lite förkyld bara ;/ Vad ska du hita på denna måndag? :)

2010-02-01 @ 13:21:57
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: F & Kristall

Vettigveckor & nyttodagar är det tråkigaste jag vet

2010-02-04 @ 20:43:04
URL: http://prinsessankristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0